Aneb abych nezapomněl, tak to hodím na monitor :-)
Nene, u mě nemůže nic být v pohodě, jak by mělo. Alespoň povětšinou tomu tak není. Když jsem si poprvé vyzvedával motorku, mechanik mi pouze nechal klíče na smluveném místě, já přijel....a neodjel. Respektive odjel a hned jsem mu jí tam zas nechal. Zapomněl na seřízení podtlaků - domluvené a ještě k tomu po zmáčknutí spojky bez plynu téměř okamžitě chcípe. O týden později "prý" už je všechno v pohodě. V podstatě ano, ale chcípání neustalo, je to lepší, ale není to ono. Na neutrál pochcípe do 2 sekund, ne-li dřív a do toho mi při stavu paliva menší než polovina dvakrát při jízdě chcípla. Žádná příjemná věc při rychlosti 120kmh. Takže se již potřetí vrací na stejné místo :(
Konečně mi došlo, že deníček na spotřeby.cz bych si mohl zavést i pro motorku, kdežto bych se konečně dozvěděl, za kolik to přesně jezdím. Jenže na tohle jsem celkem lenoch a když tankuju po 300,- tak se do toho nemůžu dokopat, tak snad už :)
Tak jsem dnešek shledal za vhodný se alespoň na chvilku projet.
Ač jsem se chvíli přemlouval, nakonec jsem neodolal a vyskočil do sedla. Na sobě jsem měl triko s krátkým rukávem, termotriko a dvoje ponožky :-) a kupodivu mi na tělo zima nebyla vůbec. Byla docela sranda pozorovat obličeje lidí, kolem kterých jsem projížděl
V rychlosti do 50kmh je všechno v pohodě, zvrat ale přichází celkem brzo, kdy na mé "nahaté" motorce začne ledový vzduch doslova řezat do rukou. Při delších úsecích v rychlosti 110kmh už je to dosti nepříjemná záležitost.
Takže ač to bude vypadat poněkud podivně, pořídím Suzi vyhřívané gripy, chrániče proti větru a budu si pískat i při teplotách jen lehce nad bodem mrazu :-) Po cestě jsem dotankoval plnou a víceméně už letos moc s vyjížďkama nepočítám - leda nějakou vánoční, když má být bláto :-)
Zítra je v Praze management meeting, kde se sejde zhruba 10 nejvyšších z naší společnosti a já jsem jedním z článků programu - mám předat své znalosti naší databáze do jejich mozků, což mnohdy zní snadněji, než se to dá provést :-) To jsem tedy zvědav.
Bohužel, je to tak, nikdo s tím nic neudělá a blíží se to... Ač letos hodlám ještě pár km najet (snad i zítřek dovolí), úvaha o zazimování motorky mě ani tak nemine.
Tak jsem se konečně dokopal k instalaci tohoto doplňku.
Abych vás uvedl do tématu, chci se jen podělit o pár poznatků z čištění destiček na mé Suzi. Když jsem shlédl video, vše vypadalo celkem jednoduše. Ona samotná výměna či kontrola není nic složitého. Vyndat destičku, očistit nebo dát jinou... to zvládne každý. A proto se do všeho plete ještě odvzdušnění. To byl můj oříšek. Ale pěkně od začátku.
Jelikož se já, motorový nemotora chystám čistit zadní kotoučovkou brzdu, která už nějaký pátek "píská", našel jsem si k tomu manuál v podobě videa. Doufám, že mi něco nezbyde :-/