Obsahuje některé drastické záběry, nevhodné pro slabší povahy a mladistvé.
Hodně působivé video, kterému naše "Nemyslíš, zaplatíš" může leda tak vzdát obdiv.
Od ledna jsem byl hrdým majitelem této příjemné žárovky. Setkala se sice i s negativními ohlasy, ale ono se při inteligenci a uvažování dnešních lidí není co divit. Ano, je nepoměrně dražší než obyčejná žárovka, ale je to něco za něco. Nemám rád xenony a na druhou stranu mám rád v autě víc světla. Proto používám právě NBR. Není to reklama, jen jsem prostě spokojen. Dnes každý tuzér narve do škodovky HID sadu za pár stovek a je mu naprosto putna, že když proti němu někdo jede, musí si i ve dne dávat ruku před oči. Další důvod, proč jsem ochoten investovat 630,-Kč do páru "obyčejných" H7 žárovek je ten, že na ně mám záruku 2 roky. A to když zvážím, že mi do té doby určitě odejdou (současné odešly po 10ti měsících), tak si v podstatě svítím zadarmo. A kdyby do 2 let neodešly ? Tak budu možná raději, neb taková výměna žárovky u Sharana není záležitost jedné minuty jako u Fabie. Přístup jak k pěnezům :-)
Píše se 5.12.2009 - Když mi v 6.15h začal hrát budík můj probouzecí song Jaksi taksi - Škola, býval bych neřekl, že po brigádě u Pavla budu v sobotu ještě schopen někam vyšlápnout. Tíha po dobrodružství však byla silnější a tak po obědě a kafíčku okolo půl třetí razíme směr Milešov. Po cestě lovíme dvě tradiční kešky a na vrcholu ještě děláme jednu earth. Zahřátí při plnění earth keše nabízí teplý čajík z místního lokálu. Po dobu co jsme nahoře se nám setmělo a pěkně přituhlo oproti vycházkovým 0 stupňům. Nasazujeme čelovky a pomalu pádíme dolů. Fotku žádnou neposkytnu, neb jaké by to bylo, kdyby se zrovna oba foťáky nevybily :-)
Parádní počin :-)
Ták smutním, ode dneška jsem na pár dní bez auta. Vím, že pro někoho naprosto normální věc a nechápe, proč to tady ten zhýčkaný frajer píše, ale můj minibus je to jediné, co mi poslední dobou dělá radost. A to i přes to, že si teď musí projít procedurou přetěsnění hlavy, neb ztráta vody už překročila meze. Při té příležitosti jdou samozřejmě nové rozvody. Z čeho mám radost je fakt, že se mi podařilo sehnat rozvody s delší životností - ty se používají v novějších verzích a ještě k tomu za polovinu ceny rozvodů s intervalem 60tkm. To beru jako skvělou zprávu. Devadesát tisíc km, to mám na 5let klid. Když jsem se při cestě k mechošovi podíval na tachometr, uvědomil jsem si, že za ten rok a kousek, co Shardu mám, jsme spolu najeli přesně 20tisíc km. A to si myslím, že je slušná porce vzhledem k tomu, že auto není firemní a ani dotované z jiné kapsy, než té mojí.